Membrain

Täydellisyyttä hipova myyntiprosessi

Membrain on markkinoiden kokonaisvaltaisin Sales Enablement CRM. Se on kaikki mitä tarvitset moderniin B2B myyntiin. Membrain sisältää kolme mahtavaa erillistä tuotetta – Prospecting, Active Pipeline ja Account Growth – jotka yhdessä ovat voittava combo.
Membrain on suunniteltu tukemaan juuri sinulle ominaista myyntiprosessia ja ohjaamaan johdonmukaisesti tuloksellista B2B myynnin käyttäytymistä ja prosesseja.

Membrain on ilmainen CRM – aloita käyttö jo tänään!

Alk. 0 €/kk

0+
asiakasta luottaa

Kaikki

ohjelmistot yrityksellesi

0+
asiakaspalvelu

Tämä on Membrain (Eng.)

Membrain

0 €/kk

  • Tunnistat ja ohjaat voittavaa käyttäytymistä
  • Coachaat myyntiä ja vahvistat hyviä käytäntöjä
  • Seuraat automaattisesti myynnin tavoitteita ja edistymistä
  • Optimoit myynnin prosessia edistyneellä analytiikalla
  • Kehität ja tarkennat myynnin ennustamista

Prospecting

49 €/kk +alv

  • Kustomoitavat prospektointikampanjat
  • Visuaaliset liidien kvalifiointitoiminnot
  • Myyntivaiheita ohjaavat prosessit
  • Automaattiset tavoiteseurannat
  • Kustomoitavat säännöt asiakaskontaktointiin
  • Email-viestipohjat ja snippetit
  • Integroitu sähköposti ja Inbox
  • Custom tietokentät
  • Kustomoitavat näkymät ja suodattimet
  • Datan tuonti ja vienti – automaattisesti
  • Membrain Beacon – vierailijoiden tunnistus www-sivuilta
  • Collaboration-työkalut
  • Analytiikka: Voitetut vs. Hävityt kaupat

Active Pipeline

69 €/kk +alv

  • Kustomoitavat myyntiprosessit
  • Visuaalinen intuitiivinen pipeline
  • Myynnin ennustamisen työkalut
  • Automaattinen syvä-analytiikka
  • Myyntitavoitteiden asetanta ja seuraaminen
  • Kustomoitavat säännöt asiakaskontaktointiin
  • Sähköposti-integraatio
  • Kalenteri-integraatio
  • Custom tietokentät
  • Kustomoitavat näkymät ja suodattimet
  • Datan tuonti ja vienti – automaattisesti
  • Membrain Beacon – vierailijoiden tunnistus www-sivuilta
  • Collaboration-työkalut
  • Analytiikka: Voitetut vs. Hävityt kaupat

Account Growth

89 €/kk +alv

  • Growth-taulukot
  • Aikajanat
  • Trendikuvaajat
  • Omien graafien rakentaminen
  • Kustomoitava Engagement-matriisi
  • Automaattinen syvä-analytiikka
  • Myyntitavoitteiden asetanta ja seuraaminen
  • Kustomoitavat säännöt asiakaskontaktointiin
  • Sähköposti-integraatio
  • Kalenteri-integraatio
  • Custom tietokentät
  • Kustomoitavat näkymät ja suodattimet
  • Datan tuonti ja vienti – automaattisesti
  • Membrain Beacon – vierailijoiden tunnistus www-sivuilta
  • Collaboration-työkalut
  • Account Growth -projektien tuonti
  • Kustomoitava projektin arvo, potentiaali & päättymispäivämäärä
  • Account Growth -projektien analytiikka

Tilausohje

Voit tilata palvelun 

Verkkokaupasta (suositus)

Sähköpostilla asiakaspalvelusta (asiakaspalvelu tekee tilauksen järjestelmään)

Puhelimella 010 841 5665

1) Valitse tuote

Valitse tuoteversio. Tee siihen liittyvät valinnat kaupan ostovaiheessa. Näitä voivat olla käyttäjämäärä tai ylimääräiset ominaisuudet.

Suositus: Kysy asiakaspalvelusta jos et ole varma mikä versio sopii sinulle. 

2) Hyväksy tilaus ja maksa

Syötä omat tietosi oikein ja hyväksy tilaus. Tämän jälkeen valitse sinulle sopiva maksutapa.

Valitse maksutapa ja maksa ensimmäinen sopimuskausi.

Suositus: Maksa ensimmäinen tilaus suomalaisen pankin verkkomaksulla tai luottokortilla – saat palvelut nopeasti käyttöön.

3) Saat tunnukset palveluun

Saat palvelun käyttöön tarvittavat tunnukset.  

Saat myös suomenkielisen tukipalvelun yhteyshenkilön joka auttaa tarvittaessa.

Suositus: Ole yhteydessä asiakaspalveluun jos tarvitset apua – olemme auttamassa sinua

Laskutus ja maksuvaihtoehdot

Ensimmäisen sopimuskauden maksat tilauksen yhteydessä verkkokaupassa. Maksutapoja ovat pankkien verkkomaksut ja luottokortti. 

Ensimmäisen tilauksen ja maksun jälkeen voit valita kaikille palveluille yhteisen laskutustavan.

Laskutustavan kustannus perustuu sen aiheuttamiin kustannuksiin. 

Laskutustapaa voit koska vain muuttaa itsepalvelukonsolissa.

Verkkolasku (0€)

Suositus

Helppo, varma ja edullisin tapa maksaa laskut. 

Voit määrittää verkolaskuosoitteen itsepalvelukonsolissa myös tilauksen jälkeen.

https://verkkolaskuosoite.fi/

Luottokortti (0€)

Suositus

Jos tilillä on katetta ja kortti on tallessa, tämä on helpoin tapa maksaa laskut.

Järjestelmä veloittaa suoraan korttia joka kuukausi käytettyjen ohjelmistojen perusteella.

PDF-lasku sähköpostiin (2€)

Voit myös tilata laskun PDF:nä sähköpostiosoitteeseen jolla teet tilauksen.

Emme kuitenkaan suosittele tätä tapaa, kuin poikkeustilanteissa.

Lasku kirjeenä (5€)

Ei suositella

Vanhanaikainen ja kallis tapa maksaa laskut – se on kuitenkin vaihtoehto.

Emme suosittele tätä maksutapaa kirjepostista johtuvien epävarmuuksien ja kustannusten takia.

Sopimusehdot

Sopimuskausi

Verkkokaupasta tilatessa sopimuskausi on automaattisesti kaikilla tuotteilla 1kk. (Poikkeuksena verkkotunnukset joissa sopimuskausi on vähintään 12kk)

Jos haluat pidemmän sopimuskauden (vaihtoehdot 1,2,3,6 tai 12kk) ole yhteydessä asiakaspalveluun.

Laskutuksen ajankohta

Laskutusjakso on sopimuskauden alkamista edeltävä kuukausi, eli laskutamme palvelut noin kuukautta ennen seuraavan sopimuskauden alkamista.

Tällä varmistamme, että mikäli haluatte irtisanoa palveluita, voimme tehdä sen ilman kuluja päämiesten (ohjelmistojen toimittajat) palveluista.

Laskutusjakso käynnistyy kuukauden ensimmäisenä päivänä. Eräpäivä on kuukauden 14 päivä. Mikäli lasku maksetaan monta päivää eräpäivän jälkeen seuraavaan laskuun tulee muistutuslisä (5€).

Irtisanominen

Voit tehdä yksittäisen palvelun tai kaikkien palveluiden irtisanomisen ennen eräpäivää ilmoittamalla asiakaspalveluun tai sulkemalla palvelun itsepalvelukonsolissa. 

Mikäli päätätte kaikki palvelut, pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluun, jotta vältytään odottamattomilta ongelmilta ja mahdollinen siirto toiselle toimittajalle voidaan tehdä oikein.