Google Workspace

Kaikki toimistotyöskentelyssä tarvittavat työkalut samassa paikassa

  • Jaettu kalenteri: näet milloin muut ovat käytettävissä, ja voit aikatauluttaa kokouksia
  • Tallenna ja jaa tiedostoja pilvipalvelussa
  • Suojaa data ja laitteet

5,75 €/kk/käyttäjä +alv

0+
asiakasta luottaa

Kaikki

ohjelmistot yrityksellesi

0+
asiakaspalvelu

Gmail – Yrityssähköposti

Meet – Video- ja äänikonferenssit

Drive – Suojattu pilvitallennustila

Chat – Tiimiviestintä

Kalenteri – Jaetut kalenterit

Docs, Sheets, Slides – Sisällönluontia yhteiskäyttötyökalujen avulla

Currents – Työntekijöiden ääni kuuluviin

Jamboard – Visualisoi ideasi

Gmail

Googlen erittäin luotettavat palvelimet takaavat 99,9 %:n käytettävyysajan yrityssähköpostille. Alan johtavat roskapostisuodattimet estävät roskapostin pääsyn postilaatikkoon.

Tiedostojen tallennus ja jakaminen

Säilytä kaikki työt yhdessä turvallisessa paikassa pilvitallennuksen avulla. Voit käyttää ja jakaa sisältöä työtovereillesi milloin tahansa tietokoneelta, puhelimelta tai tabletilta.

Työskentele missä tahansa

Työstä dokumentteja, laskentataulukoita ja esityksiä yhdessä muiden kanssa millä tahansa laitteella. Valmis versio syntyy nopeammin reaaliaikaisen yhteismuokkauksen avulla.

Yritystason suojausominaisuudet

Pidä yrityksen tiedot turvassa, vaikka laitteet katoaisivat tai varastettaisiin. Tiedot ovat turvassa myös työntekijöiden vaihtuessa.

Helppoa IT-hallintaa

Lisää tiimiin jäseniä hetkessä. Google Workspace pysyy automaattisesti ajan tasalla, joten ohjelmistopäivityksistä tai tietoturvakorjauksista ei tarvitse huolehtia.

Yleisten tiedostotyyppien käsittely

Avaa ja muokkaa yleisiä tiedostomuotoja, esimerkiksi Microsoft® Word-, Excel- ja PowerPoint -tiedostoja. Voit myös viedä ja jakaa tiedostoja henkilöille, jotka eivät käytä Google Workspacea.

Starter

5,75 €/kk/käyttäjä +alv

  • Suojattu yrityssähköposti omalla verkkotunnuksella
  • 100 osallistujan videokokoukset
  • 30 Gt pilvitallennustilaa jokaiselle käyttäjälle
  • Tietoturva- ja hallintaominaisuudet

Business Standard

11,50 €/kk/käyttäjä +alv

  • Suojattu yrityssähköposti omalla verkkotunnuksella
  • 150 osallistujan videokokoukset ja tallennus
  • 2 Tt pilvitallennustilaa jokaiselle käyttäjälle
  • Tietoturva- ja hallintaominaisuudet

Business Plus

17,25 €/kk/käyttäjä +alv

  • Suojattu yrityssähköposti omalla verkkotunnuksella sekä e-Discovery ja säilytysominaisuudet
  • 250 osallistujan videokokoukset ja tallennus sekä osallistujatiedot
  • 5 Tt pilvitallennustilaa jokaiselle käyttäjälle
  • Tehokkaat tietoturva- ja hallintaominaisuudet, kuten Holvi ja monipuolinen päätelaitteiden hallinta

Enterprise lisenssit

Kysy tarjous

  • Suojattu yrityssähköposti omalla verkkotunnuksella sekä e-Discovery, säilytysominaisuudet ja S/MIME-salaus
  • 250 osallistujan videokokoukset ja tallennus, osallistujatiedot, taustahälyn vaimennus ja verkkotunnuksen sisäinen livestriimaus
  • Kaikki tarvitsemasi tallennustila
  • Tehokkaat suojaus ja hallintaominaisuudet, esimerkiksi Holvi, tietojen menetyksen esto (DLP), data-alueet ja suuryritystasoinen päätelaitteiden hallinta

Tilausohje

Voit tilata palvelun 

Verkkokaupasta (suositus)

Sähköpostilla asiakaspalvelusta (asiakaspalvelu tekee tilauksen järjestelmään)

Puhelimella 010 841 5665

1) Valitse tuote

Valitse tuoteversio. Tee siihen liittyvät valinnat kaupan ostovaiheessa. Näitä voivat olla käyttäjämäärä tai ylimääräiset ominaisuudet.

Suositus: Kysy asiakaspalvelusta jos et ole varma mikä versio sopii sinulle. 

2) Hyväksy tilaus ja maksa

Syötä omat tietosi oikein ja hyväksy tilaus. Tämän jälkeen valitse sinulle sopiva maksutapa.

Valitse maksutapa ja maksa ensimmäinen sopimuskausi.

Suositus: Maksa ensimmäinen tilaus suomalaisen pankin verkkomaksulla tai luottokortilla – saat palvelut nopeasti käyttöön.

3) Saat tunnukset palveluun

Saat palvelun käyttöön tarvittavat tunnukset.  

Saat myös suomenkielisen tukipalvelun yhteyshenkilön joka auttaa tarvittaessa.

Suositus: Ole yhteydessä asiakaspalveluun jos tarvitset apua – olemme auttamassa sinua

Laskutus ja maksuvaihtoehdot

Ensimmäisen sopimuskauden maksat tilauksen yhteydessä verkkokaupassa. Maksutapoja ovat pankkien verkkomaksut ja luottokortti. 

Ensimmäisen tilauksen ja maksun jälkeen voit valita kaikille palveluille yhteisen laskutustavan.

Laskutustavan kustannus perustuu sen aiheuttamiin kustannuksiin. 

Laskutustapaa voit koska vain muuttaa itsepalvelukonsolissa.

Verkkolasku (0€)

Suositus

Helppo, varma ja edullisin tapa maksaa laskut. 

Voit määrittää verkolaskuosoitteen itsepalvelukonsolissa myös tilauksen jälkeen.

https://verkkolaskuosoite.fi/

Luottokortti (0€)

Suositus

Jos tilillä on katetta ja kortti on tallessa, tämä on helpoin tapa maksaa laskut.

Järjestelmä veloittaa suoraan korttia joka kuukausi käytettyjen ohjelmistojen perusteella.

PDF-lasku sähköpostiin (2€)

Voit myös tilata laskun PDF:nä sähköpostiosoitteeseen jolla teet tilauksen.

Emme kuitenkaan suosittele tätä tapaa, kuin poikkeustilanteissa.

Lasku kirjeenä (5€)

Ei suositella

Vanhanaikainen ja kallis tapa maksaa laskut – se on kuitenkin vaihtoehto.

Emme suosittele tätä maksutapaa kirjepostista johtuvien epävarmuuksien ja kustannusten takia.

Sopimusehdot

Sopimuskausi

Verkkokaupasta tilatessa sopimuskausi on automaattisesti kaikilla tuotteilla 1kk. (Poikkeuksena verkkotunnukset joissa sopimuskausi on vähintään 12kk)

Jos haluat pidemmän sopimuskauden (vaihtoehdot 1,2,3,6 tai 12kk) ole yhteydessä asiakaspalveluun.

Laskutuksen ajankohta

Laskutusjakso on sopimuskauden alkamista edeltävä kuukausi, eli laskutamme palvelut noin kuukautta ennen seuraavan sopimuskauden alkamista.

Tällä varmistamme, että mikäli haluatte irtisanoa palveluita, voimme tehdä sen ilman kuluja päämiesten (ohjelmistojen toimittajat) palveluista.

Laskutusjakso käynnistyy kuukauden ensimmäisenä päivänä. Eräpäivä on kuukauden 14 päivä. Mikäli lasku maksetaan monta päivää eräpäivän jälkeen seuraavaan laskuun tulee muistutuslisä (5€).

Irtisanominen

Voit tehdä yksittäisen palvelun tai kaikkien palveluiden irtisanomisen ennen eräpäivää ilmoittamalla asiakaspalveluun tai sulkemalla palvelun itsepalvelukonsolissa. 

Mikäli päätätte kaikki palvelut, pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluun, jotta vältytään odottamattomilta ongelmilta ja mahdollinen siirto toiselle toimittajalle voidaan tehdä oikein.