Asana

Helppoa projektinhallintaa ilman kiireen tuntua.

Pienistä yksityiskohdista isojen kokonaisuuksien hallintaan, Asanan avulla onnistut projekteissasi.
Pääset helposti vauhtiin projektiesi parissa Asanan ilmaisversiolla.

  • Aseta ja valvo tavotteita
  • Seuraa projekteja edistyneen Gantt Chart- toiminnon avulla
  • Seuraa tärkeimpien projektien edistymistä reaaliajassa
  • Valvo miten paljon työtehtäviä tiimin henkilöiden kesken on jaettu

Alk. 0 €/kk

asana-Jugglin'

Asana

Helppoa projektinhallintaa ilman kiireen tuntua.

Pienistä yksityiskohdista isojen kokonaisuuksien hallintaan, Asanan avulla onnistut projekteissasi.

  • Aseta ja valvo tavotteita
  • Seuraa projekteja edistyneen Gantt Chart- toiminnon avulla
  • Seuraa tärkeimpien projektien edistymistä reaaliajassa
  • Valvo miten paljon työtehtäviä tiimin henkilöiden kesken on jaettu

Alk. 0 €/kk

asana-Jugglin'
0+
asiakasta luottaa

Kaikki

ohjelmistot yrityksellesi

0+
asiakaspalvelu

Pidä projektisi hallinnassa (Eng.)

Asana projektinhallinnan ominaisuudet

Voit luoda omat projektiosiot jokaiselle tiimille

Integraatiot

Yksi alusta projektien ja työnkulkujen hallintaan

Asana on integroitavissa käytetyimpien ohjelmistojen kanssa
mm. Microsoft, Google, Zapier, Pipedrive, ja yli 100 muuta ohjelmistoa.

Pipedrive -integraatio

Asana ja Pipedrive -integraatio luo Asana -tehtävän tai -projektin automaattisesti, kun aloitat, suljet tai siirrät sopimuksen tiettyyn vaiheeseen myyntiputkessasi.

Onnistunut myynti ei aina pääty myyntiprosessiin. Kun yhdistät Asanan Pipedriveen, luot yhtenäisen viestintäkanavan myynnin ja muiden elintärkeiden prosessien välille, mikä johtaa vahvempaan tiimityöhön ja tyytyväisempiin asiakkaisiin.

Pipedrive -integraatio

Asana ja Pipedrive -integraatio luo Asana -tehtävän tai -projektin automaattisesti, kun aloitat, suljet tai siirrät sopimuksen tiettyyn vaiheeseen myyntiputkessasi.

Onnistunut myynti ei aina pääty myyntiprosessiin. Kun yhdistät Asanan Pipedriveen, luot yhtenäisen viestintäkanavan myynnin ja muiden elintärkeiden prosessien välille, mikä johtaa vahvempaan tiimityöhön ja tyytyväisempiin asiakkaisiin.

Personal

0 €/kk

  • Rajattomat perustoiminnot
    Projektit, tehtävät, toimintaloki, tallennustila ja kommentit
  • Kolme näkymävaihtoehtoa
    Lista-, taulu- ja kalenterinäkymät
  • Tietoturvan perusominaisuudet
    Kaksivaiheinen tunnistautuminen (2FA) ja SOC 2 Type 2 -vaatimustenmukaisuus
  • Perustason työnkulut
  • Maksuttomat integraatiot
    Tukee Microsoft 365, Google Workspace, Slack ja muita arkipäivän työkalusovelluksia
  • Perusraportointi
    Tilapäivitykset Asanassa ja projektien vienti PDF- tai CSV-muodossa

Starter

10,99 €/kk +alv

Personalin lisäksi:

  • Rajattomat perustoiminnot
    Projektit, tehtävät, toimintaloki, tallennustila ja kommentit
  • Viisi projektinäkymää
    Lista-, taulu-, kalenteri-, aikajana- ja Gantt-näkymät
  • Laajennettu tietoturva
    Rajattomasti maksuttomia vieraskäyttäjiä, hallintakonsoli ja yksityiset projektit
  • Automaattiset työnkulut
    Työnkulkujen rakentaja, 250 automaatiota kuukaudessa, lomakkeet, mukautetut mallipohjat ja kehittyneet integraatiot
  • Asana AI
    Älykäs chat, tilapäivitykset, kaaviot ja muut tekoälypohjaiset työkalut
  • Projektiraportointi
    Kojelaudat, kaaviot, mukautetut kentät, kehittynyt haku ja virstanpylväät

Advanced

24,99 €/kk +alv

Starterin lisäksi:

  • Projektien ja portfolioiden hallinta
    Viisi projektinäkymää, portfoliot ja tavoitteet
  • Laajennettu tietoturva
    Rajattomasti maksuttomia vieraskäyttäjiä, hallintakonsoli ja yksityiset projektit
  • Kehittyneet työnkulut
    Työnkulkujen rakentaja, 25 000 automaatiota kuukaudessa, kehittyneet lomakkeet ja hyväksynnät
  • Asana AI
    Älykäs chat, tavoitteet, tilapäivitykset, kaaviot ja muut tekoälypohjaiset työkalut
  • Edistynyt raportointi
    Rajattomasti kojelautoja ja kaavioita projektien, portfolioiden ja tavoitteiden raportointiin
  • Resurssienhallinta
    Aikaseuranta projekteissa ja tehtävissä, kriittinen polku ja työkuormanäkymät kapasiteetin suunnitteluun

Enterprise

Advanced-paketin lisäksi:

  • Rajattomat perustoiminnot
    Projektit, tehtävät, toimintaloki, tallennustila ja kommentit
  • Rajattomat portfolionäkymät
    Rajoittamattomasti portfolioita
  • Vakioidut työnkulut
    Tavoitteiden standardointi, työnkulkujen paketointi
  • Asana AI
    AI Studio älykkäisiin työnkulkuihin, chattiin, tavoitteisiin, tilapäivityksiin ja muihin tekoälyratkaisuihin
  • Edistynyt tunnistautuminen ja käyttäjähallinta
    SAML, SCIM, pakollinen kaksivaiheinen tunnistautuminen (2FA), istunnon keston hallinta ja vieraskäyttäjien kutsujen hallinta
  • Resurssienhallinta
    Yhtenäinen työkuorman hallinta
  • Mukauttaminen
    Oma brändäys ja järjestelmänvalvojan ilmoitukset

Tilausohje

Voit tilata palvelun 

Verkkokaupasta (suositus)

Sähköpostilla asiakaspalvelusta (asiakaspalvelu tekee tilauksen järjestelmään)

Puhelimella 010 841 5665

1) Valitse tuote

Valitse tuoteversio. Tee siihen liittyvät valinnat kaupan ostovaiheessa. Näitä voivat olla käyttäjämäärä tai ylimääräiset ominaisuudet.

Suositus: Kysy asiakaspalvelusta jos et ole varma mikä versio sopii sinulle. 

2) Hyväksy tilaus ja maksa

Syötä omat tietosi oikein ja hyväksy tilaus. Tämän jälkeen valitse sinulle sopiva maksutapa.

Valitse maksutapa ja maksa ensimmäinen sopimuskausi.

Suositus: Maksa ensimmäinen tilaus suomalaisen pankin verkkomaksulla tai luottokortilla – saat palvelut nopeasti käyttöön.

3) Saat tunnukset palveluun

Saat palvelun käyttöön tarvittavat tunnukset.  

Saat myös suomenkielisen tukipalvelun yhteyshenkilön joka auttaa tarvittaessa.

Suositus: Ole yhteydessä asiakaspalveluun jos tarvitset apua – olemme auttamassa sinua

Laskutus ja maksuvaihtoehdot

Ensimmäisen sopimuskauden maksat tilauksen yhteydessä verkkokaupassa. Maksutapoja ovat pankkien verkkomaksut ja luottokortti. 

Ensimmäisen tilauksen ja maksun jälkeen voit valita kaikille palveluille yhteisen laskutustavan.

Laskutustavan kustannus perustuu sen aiheuttamiin kustannuksiin. 

Laskutustapaa voit koska vain muuttaa itsepalvelukonsolissa.

Verkkolasku (0€)

Suositus

Helppo, varma ja edullisin tapa maksaa laskut. 

Voit määrittää verkolaskuosoitteen itsepalvelukonsolissa myös tilauksen jälkeen.

https://verkkolaskuosoite.fi/

Luottokortti (0€)

Suositus

Jos tilillä on katetta ja kortti on tallessa, tämä on helpoin tapa maksaa laskut.

Järjestelmä veloittaa suoraan korttia joka kuukausi käytettyjen ohjelmistojen perusteella.

PDF-lasku sähköpostiin (2€)

Voit myös tilata laskun PDF:nä sähköpostiosoitteeseen jolla teet tilauksen.

Emme kuitenkaan suosittele tätä tapaa, kuin poikkeustilanteissa.

Lasku kirjeenä (5€)

Ei suositella

Vanhanaikainen ja kallis tapa maksaa laskut – se on kuitenkin vaihtoehto.

Emme suosittele tätä maksutapaa kirjepostista johtuvien epävarmuuksien ja kustannusten takia.

Sopimusehdot

Sopimuskausi

Verkkokaupasta tilatessa sopimuskausi on automaattisesti kaikilla tuotteilla 1kk. (Poikkeuksena verkkotunnukset joissa sopimuskausi on vähintään 12kk)

Jos haluat pidemmän sopimuskauden (vaihtoehdot 1,2,3,6 tai 12kk) ole yhteydessä asiakaspalveluun.

Laskutuksen ajankohta

Laskutusjakso on sopimuskauden alkamista edeltävä kuukausi, eli laskutamme palvelut noin kuukautta ennen seuraavan sopimuskauden alkamista.

Tällä varmistamme, että mikäli haluatte irtisanoa palveluita, voimme tehdä sen ilman kuluja päämiesten (ohjelmistojen toimittajat) palveluista.

Laskutusjakso käynnistyy kuukauden ensimmäisenä päivänä. Eräpäivä on kuukauden 14 päivä. Mikäli lasku maksetaan monta päivää eräpäivän jälkeen seuraavaan laskuun tulee muistutuslisä (5€).

Irtisanominen

Voit tehdä yksittäisen palvelun tai kaikkien palveluiden irtisanomisen ennen eräpäivää ilmoittamalla asiakaspalveluun tai sulkemalla palvelun itsepalvelukonsolissa. 

Mikäli päätätte kaikki palvelut, pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluun, jotta vältytään odottamattomilta ongelmilta ja mahdollinen siirto toiselle toimittajalle voidaan tehdä oikein.